PODCAST: 20 let Czech Inn Hotels

Za 20 let na vrcholu: Jak se skupina Czech Inn Hotels vypracovala mezi českou hotelovou špičku.

Před dvaceti lety začala skupina Czech Inn Hotels svou cestu do světa hotelového průmyslu. Malý hotel v Harrachově na sjezdovce byl jejich prvním krokem na cestě, kde postupně zanechali veškerou konkurenci. Zakladatel skupiny Jaroslav Svoboda budoval svou společnost po malých krůčcích, ale velkými sny. Po pěti letech ovládal Czech Inn Hotels největší ubytovací kapacitu v Harrachově, za dalších 11 let i v Praze.

U této příležitosti jsme si k mikrofonu pozvali majitele, jednatele a hlavně úspěšného hoteliéra skupiny CZECH INN HOTELS – Jaroslava Svobodu.

Pojďte si poslechnout rozhovor…

PODCAST: 20 let Czech Inn Hotels

Rozhovor s majitelem, jednatelem a úspěšným hoteliérem skupiny CZECH INN HOTELS – Jaroslavem Svobodou.

Ve čtvrtek 7. září proběhla v Grand Hotelu International velká oslava společnosti spojená s životním jubileem (50) zakladatele skupiny Jaroslava Svobody. Akce se zúčastnily stovky hostů, zaměstnanců a spolupracovníků. Akci moderoval známý „sporťák“ z České televize Stanislav Bartůšek a hrál Banjo Band s nestárnoucím Ivanem Mládkem. Akce byla ale primárně zaměřená na zaměstnance, kteří jsou klíčem k úspěchu.

„Prošli jsme si mnoha zkouškami, které nebyly vůbec jednoduché. Poslední velkou výzvou byl covid a jeho dopady na cestovní ruch, ale dnes můžeme říct, že jsme všechno ustáli. Velkou oporou nám byli právě zaměstnanci,“ říká Jaroslav Svoboda.

Cesta na vrchol

V řetězci hotelů se nyní nachází více než 2600 elegantně zařízených pokojů a 7000 pohodlných lůžek. Počty ubytovaných hostů přesáhli 1 milion již v roce 2019 a loni (2022) po konci pandemie dokonce 1,2 miliony hostů. Současné portfolio je tvořeno převážně čtyřhvězdičkovými hotely, Po roce 2013 skupina investovala do nákupu prvních vlastních hotelů (Kempinski v Hybernské ulici, nyní The Grand Mark) a 400-lůžkový Don Giovanni na Vinohradech. Většina hotelů skupiny se nachází v srdci pražské metropole, což znamená, že hosté mají snadný přístup ke všemu, co město nabízí. A to je přesně to, co chtějí turisté, kteří navštěvují Prahu.

„Vést v dnešní době hotelovou síť je v Česku náročné. Problémy s covidem vystřídala válka na Ukrajině, bojujeme s hotelovou inflací, musíme řešit soukromé ubytovací platformy jako je AirBnB, které berou hotelům hosty (a dělají chlív v činžovních domech), řešíme se státem nedostačující dopravní infrastrukturu. Ale zatím se vždy poctivá práce vyplatila. Důležité je i ve složité době využít správné příležitosti,“ zdůrazňuje Jaroslav Svoboda svou filozofii, a dodává: „Nikdy za námi nebyl nějaký velký kapitál a vše jsme si museli odpracovat výsledky, často i počkat na krizi, až se konkurenci přestane dařit a pak ukázat, že hotely nejsou o budovách, ale o lidech, atmosféře a energii.“

Zdroj foto: CZECH INN HOTELS

Zdroj audio: Mediální skupina HMG (PODCASTHOUSE.cz)

You may also like...