Emirates triumfuje na World Travel Awards 2024 a World Travel Tech Awards
- Letecká společnost získala prestižní ocenění „Nejlepší světová letecká společnost“ ve čtyřech kategoriích, a to za image značky, luxusní kabiny první třídy, palubní zábavní systém a věrnostní program.
- Emirates si rovněž odnesla tituly „Nejlepší aplikace letecké společnosti na světě“ a „Nejlepší aplikace letecké společnosti na Blízkém východě“ v rámci soutěže World Travel Tech Awards.
Emirates, největší mezinárodní letecká společnost, triumfovala na World Travel Awards 2024, kde získala tituly „Nejlepší letecká společnost na světě – první třída“, „Nejlepší letecká společnost na světě – značka“, „Nejlepší letecká společnost na světě – palubní zábava“ a „Nejlepší letecká společnost na světě – věrnostní program“. Navíc byla oceněna i v soutěži World Travel Tech Awards 2024, kde získala tituly „Nejlepší aplikace letecké společnosti na světě“ a „Nejlepší aplikace letecké společnosti na Blízkém východě“. Prestižní World Travel Awards oceňuje špičkové výkony v cestovním ruchu, zatímco World Travel Tech Awards vyzdvihuje inovace v cestovních technologiích.
Aerolinka letos slaví úspěchy, když získala i ocenění v soutěžích ULTRAs 2024, Telegraph Travel, Forbes Travel Guide’s Air Travel Awards a byla zařazena mezi 2025 APEX World Class Airlines.
Emirates se soustředí na poskytování špičkových služeb, neustálé zlepšování palubní zkušenosti a zavádění inovativních konceptů, které posilují věrnostní ekosystém. Mezi klíčové kroky patří:
- Modernizace 36 letadel (26 A380 a 10 Boeing 777) s kompletně novými interiéry, včetně vysoce oceňované Premium Economy Class, jako součást mnohamiliardového modernizačního programu.
- Zážitek z First Class nadále nastavuje laťku dokonalosti v oboru díky plně uzavřeným soukromým apartmá, službě „večeře na požádání“ a sprchovému koutu na palubě A380. Nově společnost představila program „L’art du vin“, speciální školení pro palubní personál zaměřený na prémiová a ročníková vína, aby je mohl cestujícím odborně nabízet.
- Emirates nedávno obohatila svůj rozsáhlý katalog palubní zábavy o spolupráci se Spotify, nejpopulárnější audio streamovací službou na světě, a nově nabízí zákazníkům široký výběr podcastů a playlistů během letu.
- Program Emirates Skywards, který má celosvětově 33 milionů členů, umožňuje „cestovat výhodně“ a „utrácet chytře“ díky partnerství s více než 200 značkami, zahrnujícími letecké společnosti, hotely, půjčovny aut, finanční instituce i značky z oblasti volného času a životního stylu. Každý měsíc se k programu připojí více než 120 000 nových členů, kteří své míle využívají na širokou škálu odměn, včetně letenek, upgradů u Emirates a partnerských aerolinií, hotelových pobytů, dárkových karet, vstupenek na sportovní a kulturní akce, zájezdů a jedinečných zážitků, které nejsou běžně dostupné.
- Emirates neustále zlepšuje digitální služby a zavádí nové technologie pro snadnější cestování. Aplikace Emirates vyniká uživatelským komfortem a nabízí funkce jako aktualizace letů v reálném čase, sledování zavazadel, mapy letišť, 3D prohlídky kabin a tvorbu vlastních playlistů před letem. Web Emirates.com byl oceněn jako jediný s dobou načtení pod 5 sekund, což společnosti vyneslo 3. místo v analýze webů leteckých společností od Catchpoint.
Zdroj foto: Dubajská letecká společnost Emirates