Pilsner Urquell má nové audio logo
Značka Pilsner Urquell bude nově rozpoznatelná i po sluchu. Její neodmyslitelnou součástí se stane audio branding, který bude značku reprezentovat při nejrůznějších příležitostech. Hudební agentura MassiveMusic se při jeho tvorbě nechala inspirovat samotnou chutí plzeňského ležáku i typickými zvuky pivovaru.
![](https://hotelhouse.cz/wp-content/uploads/2022/09/Audio-logo-PU-1024x518.jpg)
Natáčení zvuků i hudebních motivů probíhalo přímo v pivovaru, výsledné skládání a ladění celého audio loga proběhlo ve studiu MassiveMusic v Londýně. V průběhu se pracovalo s několika verzemi, ze kterých nakonec vykrystalizovala finální podoba zvukové stopy.
„Vydali jsme se do pivovaru, protože je srdcem značky. Jde o úžasné místo se silným dědictvím a příběhem,“ vysvětluje Joe Bush, Senior Creative Strategist. „Ochutnali jsme pivo a natočili zvuky klíčových míst pivovaru, údery bednářů, tóny měděných tanků i tradičního náčiní používaného v procesu vaření piva. Přímo v pivovaru jsme natáčeli i hudební doprovod. Do jádra zvukové identity Pilsner Urquell jsme tak vložili nejen charakteristiky reprezentující řemeslo a tradici značky, ale především její současnost a energii, stejně jako vášeň spotřebitelů, kteří ji milují. Audio branding Pilsner Urquell tvoří dobře zapamatovatelnou harmonii zvuků, která v budoucnu pomůže zlepšit vnímání značky,“ dodává Joe Bush.
![](https://hotelhouse.cz/wp-content/uploads/2022/09/Asset__2-1080x1080-1024x1024.png)
Zvukové logo je krátká melodie nebo sled zvuků prezentující značku snadno zapamatovatelnou formou. Stále více světových firem ho využívá napříč všemi audiovizuálními komunikačními kanály s cílem posílit snadné rozpoznání a zvýšit znalost značky. Pilsner Urquell ale patří mezi první celosvětově známé pivní značky, které ho na trh uvedly.
![](https://hotelhouse.cz/wp-content/uploads/2022/09/Pilsner-Urquell.png)
„Naším cílem bylo vytvořit identitu, která bude vyjadřovat podstatu značky Pilsner Urquell, její historii, tradici, ale i současnost a budoucnost. Audio branding bude nedílnou součástí nejen naší komunikace, ale všech míst, na kterých se může spotřebitel setkat s naším pivem, naší značkou. Již nyní je součástí naší televizní reklamy v Česku, použili jsme ho při vyhlášení soutěže nejlepších výčepních Pilsner Urquell Master Bartender a bude součástí všech nadcházejících komunikačních aktivit. Věříme, že rozšíří zákazníkův zážitek spojený se značkou, už to nebude jen plná chuť, nádherná zlatá barva s krémovou pěnou, ale i charakteristický zvuk,“ říká Global Marketing Manager značky Pilsner Urquell, Zuzana Dudová.
Zdroj foto a video: Pilsner Urquell